http://lightworker.com/EvolutionCenter/Events/Fundamentals/2011_10_25-LivinginAbundance/2011_10_25-LivinginAbundance.php
Hallo, Ik ben Susanne. Ik probeer via de Maya Tzolkin de Natuurlijke Tijd in mijn leven te integreren. Als je de zonnezegels en de tonen elke dag volgt, merk je vaker de synchroniciteit in het leven en kan je er beter op in spelen. Veel plezier!
Posts tonen met het label Living in Abundance. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Living in Abundance. Alle posts tonen
vrijdag 6 januari 2012
donderdag 6 oktober 2011
Living in Abundance Steve & Barbara Rother
Net een leuk e-mail berichtje binnengekregen.
Living in Abundance
The Collective Shift
http://lightworker.com/Schedule/2011/2011_10_25E.php
En 4 uur nadat het event is geweest kan je nog een keer volgen/meemaken. Dat is wat ik ga doen wat het is in nederland dan 26 oktober 3u 's nachts en dezelfde tijd op 27 oktober.
Living in Abundance
The Collective Shift
http://lightworker.com/Schedule/2011/2011_10_25E.php
En 4 uur nadat het event is geweest kan je nog een keer volgen/meemaken. Dat is wat ik ga doen wat het is in nederland dan 26 oktober 3u 's nachts en dezelfde tijd op 27 oktober.
Abonneren op:
Posts (Atom)

