dinsdag 9 oktober 2012

Feel good, have fun! Voel je goed, veel plezier!


Feel good, have fun!

Today, no matter where I'm going, no matter what I'm doing, no matter who I'm doing it with, it is my dominant intent to look for and find things that feel good when I see them; when I hear them; when I smell them; when I taste them, when I touch them. It is my dominant intent to solicit, experience, and exaggerate and talk about and revel in, the best of what I see around me here and now.

 
Voel je goed, veel plezier!

Vandaag, waar ik ook heen ga, wat ik ook doe, met wie ik ook ben, is het mijn dominante intentie om te zoeken naar en vinden van dingen die goed voelen als ik ze zie ; wanneer ik ze hoor; wanneer ik ze ruik; wanneer ik ze proef, wanneer ik ze aanraak. Het is mijn dominante intentie om aan te trekken, ervaren, en overdrijven en praten over en geniet van, het beste van wat ik zie om me heen, hier en nu.

Geen opmerkingen: